آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
تعدادی از المانهای نوروزی تبریز




 


المان یا نماد شهری یا ترکیبی است پیکره وار که در ساخت آن از ویژگی های درونی احجام و اشکال هندسی - صفحات قائم یا منحنی - اجزائ سازه ای - کابلها - پوترها و فریم ها و به طور کلی هر آنچه میتواند جنبه ی تزئینی و ساختمانی داشته باشد به صورت یک کلیت یکپارچه و تلفیقی از موارد فوق استفاده میشود.... و قبل از هر چیز این ترکیب دارای یک نظام هندسی و تعادلی پایدار و زیباست به گونه ای که پس از خودنمایی در سطح شهر افراد را به گونه ای جذب خود مینماید و ذهنشان را درگیر خود میکند که تا مدتها در آن منطقه از شهر به صورت سمبلیک مشخصه ای برای شناخت شهر در منطقه ی مورد نظر میگردد.... در واقع جزو شاخصه های شهری میگردد....به گونه ای که ذهن با برده شدن نام منطقه ی مذبور ناخودآگاه به دنبال شاخصه ها و ویژگی های خاص آن منطقه المان مورد نظر را در خود تصویر سازی خواهد کرد.


 

 


شهرداری تبریز در راستای زیباسازی میادین شهری در ایام نوروز بیش از 30 المان را در سطح میادین و معابر این شهر نصب و راه‌اندازی کرد.

 

شهرداری تبریز هر ساله در آستانه فرا رسیدن عید نوروز اقدام به زیباسازی و نصب المان‌های گرچه محدود اما زیبا در سطح شهر می‌کند که امسال نیز نصب المان‌های جدید و زیبا را در دستور کار قرار داد.


شایان ذکر است نصب این المان‌ها از چند سال گذشته در شهرداری آغاز شده که خوشبختانه مسافران نوروزی و شهروندان استقبال چشمگیری داشتند و بازدیدهای فراوانی از این المان‌ها داشته و در کنار آنها عکس می‌گیرند.


 

 


 

 


 


نظرات شما عزیزان:

تبریز قارتال
ساعت15:15---18 فروردين 1392
سلام

گئوزلده اما بیزیم شهرده بیراز نوآوری المانلاردا و زیبسازی شهرده آزده!

گلئه چوخ تلاش ائلیله... پاسخ: سلام قارداش. چوخ گوزل بویوردوز... تاسف ایله اوجوردی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار هنری، اخبار عمرانی و شهری، ،
برچسب‌ها: تعدادی, المانهای, تبریز, نوروزی, جدید, 1392,
[ 14 / 1 / 1392 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب